O nás

V oboru účetnictví, daní a podnikových financí máme více než 20 letou praxi. Naším cílem je nabídnout komplexní a efektivní služby našim klientům.  Používáme technologie a postupy, které ušetří vzácný čas, který klient může věnovat rozvoji své ekonomické činnosti.

Více o společnosti
Společnost BS Daně s.r.o. byla založena za účelem zastřešení činností poboček v  Plzni a Domažlicích a konsolidaci nabízených služeb klientům. Počátky naší činnosti v oboru účetnictví a daní se datují do roku 1994, kdy vznikla jedna z prvních daňových kanceláří v západočeském regionu a jejímž zakladatelem je daňový poradce s více než 25-ti letou praxí, Ing. Radek Bílý (mj. vzdělání i v oblasti účetnictví – certifikát bilanční účetní a certifikát daňový a účetní expert). Portfolio služeb bylo dále rozšířeno o ekonomické poradenství, řízení firemních financí a poradenství pro management. Za tyto služby zodpovídá Ing. Petr Šejvar, který má více než 20-ti letou praxi jako finanční a krizový manager výrobních a obchodních společností. Dále působil jako konzultant ve společnostech BDO a Deloitte v oblasti auditu a firemních financí. Vedení účetnictví a mzdové agendy zajišťuje stabilní tým kvalifikovaných účetních. Samozřejmostí je průběžné vzdělávání v oboru a kvalifikovaný a individuální přístup. Zároveň klademe velký důraz na zapojení moderních technologií, které našim klientům i účetním šetří vzácný čas. Naším cílem je tzv. „bezpapírová“ kancelář. Standardem je předávání dokladů a informací elektronickou formou prostřednictvím bezpečných on-line aplikací. Tímto velmi efektivně eliminujeme čas strávený posíláním papírových dokladů a jejich přepisování do účetnictví. Naši klienti mají k dispozici moderní nástroje v podobě mobilní a desktopové aplikace pro jednoduché zadávání faktur, náhled do svého účetnictví, možnost tisku sestav atd. Nic není potřeba dodatečně posílat či dokonce přepisovat. Náš systém je k dispozici on-line 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nezáleží na tom, zda se jedná o živnostníka, malou firmu či větší firmu s nároky na sledování středisek a zakázek.

Kompletní profesionální servis.



Služby

Vedení účetnictví, daňové evidence

Jsme tým profesionálů, poradíme vám s veškerou problematikou účetní agendy a daňové evidence. Poskytujeme veškeré účetnické služby a poradenství s ním spojené. Zkontrolujeme současnou formu účetnictví a převezmeme jeho vedení. Pracujeme se všemi zákony i jejich legislativními úpravami, při jednáních vás zastoupíme nebo doprovodíme jako podpora. Nezdržujte se snahou pochopit účetnictví a dělat si ho sami. Tyto starosti přenechte nám!

Zpracování daňových přiznání

Patříte k lidem, co jsou hodně vytížení? Uniklo vám letos podání daňového přiznání? Nezoufejte! Disponujeme „kulatým razítkem,“ díky kterému získáte odklad 3 měsíce a uniknete tak pokutám za nepodání daňového přiznání včas. Zpracováváme „německá daňová přiznání“ pro klienty, kteří pracují v SRN. Kontaktujte nás ještě dnes!

Daňové a ekonomické poradenství

Daňová legislativa se velmi rychle mění a pro laika není jednoduché sledovat neustálé změny. Novinky v podobě kontrolního hlášení či elektronické evidenci tržeb mohou být nepříjemné i pro ostřílené podnikatele. Obraťte se na nás a my vám navrhneme ideální řešení. Zpracováváme investiční záměry a podklady pro úvěry u bank, ekonomické rozbory pro získání dotací z programů EU, poskytneme odbornou konzultační podporu vedení firem.

Zpracování mezd, rekonstrukce účetnictví

Úspěch firmy je přímo úměrný ke spokojenosti jejích zaměstnanců. A spokojenost zaměstnanců začíná včas odvedenou (a zaúčtovanou) mzdou. Povedeme vaši mzdovou agendu. Vyřídíme za vás veškeré mzdové povinnosti vyplývající ze zákona a zajistíme související potřeby. Nastavíme optimální zaměstnanecké benefity na míru vaší společnosti. Pomůžeme vám také vyřešit problémy v personálním sektoru.

Založení a likvidace společnosti

Komplexní služby při založení s.r.o. Ve spolupráci s klientem navrhneme rozsah živnostenských oprávnění, výši základního kapitálu, sídla společnosti, výběr banky a možnosti importů dat do účetnictví. Zajistíme právní servis a finální registraci v Obchodním rejstříku. Při likvidaci společnosti zajistíme přípravu likvidačního plánu, kontrolu účetnictví, dočištění sald, jmenování likvidátora, úkony spojené se vstupem do likvidace, registraci pohledávek, inventarizaci majetku a vypořádání pohledávek.

Zastupování před úřady

Klientům nabízíme komplexní zastupování na základě plné moci. Zastoupíme vás při komunikaci s finančními úřady i zdravotními pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení. Při jednáních vás zastoupíme nebo doprovodíme jako účinná podpora.


Co od nás můžete očekávat

  • Individuální přístup 
  • Využití moderních technologií 
  • Importy datových formátů faktur, bankovních výpisů
  • Rychlost při zpracování podkladů 
  • Rychlost odpovědí na dotazy
  • Zkušenosti v komunikaci s úřady
  • Jednání vždy ve prospěch klienta
  • Diskrétnost a férové jednání

Slider



Jak pracujeme

Předávání dokladů

Klientům šetříme čas – předávání dokladů realizujeme elektronickou formou na zabezpečené úložiště (cloud). Pro eshopy nabízíme řešení automatizovaného zpracování a importů ve formátu xml. Vše probíhá velmi rychle a efektivně – po uložení/importu dokladů klientem je vše k dispozici naší účetní.

Vystavování faktur, prodejních dokladů…

Vše řeší mPohoda, která Vám umožní:

  • Vystavovat faktury a prodejní doklady na pár kliknutí
  • Jste plně připraveni na EET
  • Odeslání faktur on-line své účetní
  • Přístup do adresáře svých obchodních partnerů
  • Tisknout a výstupy z účetnictví

Kompletní přístup do účetnictví

Není problém cokoliv vyhledat, vytisknout a vyexportovat do Excelu v plném detailu z pohodlí své kanceláře.

  • Stavy na účtech
  • Mzdy zaměstnanců
  • Přehledy DPH
  • Stavy majetku
  • Pokladna
  • Rozvaha
  • Výkaz zisků a ztrát
  • a mnoho dalšího

Obchodní výstupy a přehledy

Přímo na Vašem počítači. Přehledné grafy a srozumitelná čísla:

  • Neuhrazené faktury
  • Obrat za poslední měsíce
  • Nevyúčtované zálohy
  • Top odběratelé
  • Detail dokladu
  • EET

Vše v mobilu i v počítači. V terénu i v kanceláři. 

Aplikace mPOHODA - mobilní fakturace




Potřebujete řešit EET?

Máme pro Vás řešení!

Spojení účetního software Pohoda, mPohoda a námi doporučeného hardware získáte plnou kontrolu nad zpracováním EET.

Žádná drahá zařízení a drahý software.

Vše v jednom systému – v Pohodě.


Aplikace mPOHODA - mobilní fakturace





U nás se můžete věnovat svému podnikání



Kontakt

Ing. Radek Bílý

daňový poradce, jednatel
radek.bily@bsdane.cz
602435758

Ing. Petr Šejvar

ekonomický konzultant, jednatel
petr.sejvar@bsdane.cz
603973369

Rychlý kontakt

Dobrý den, použijte prosím níže uvedený formulář pro kontakt s naším týmem.



Partneři